1. Zamów
bezpłatne próbki
2. Wyceń
online
3. Kup
z dostawą za 0 zł
4. Zamontuj
samodzielnie
I. Postanowienia ogólne
1. Niniejszy Regulamin okreÅ›la ogólne warunki, sposób Å›wiadczenia usÅ‚ug drogÄ… elektronicznÄ… i sprzedaży prowadzonej za poÅ›rednictwem Sklepu Internetowego mojaplisa.pl. Sklep prowadzi MaÅ‚gorzata Zaremba prowadzÄ…ca dziaÅ‚alność pod firmÄ… Fabelhaft MaÅ‚gorzata Zaremba; wpisanÄ… do rejestru przedsiÄ™biorców Centralnej Ewidencji i Informacji o DziaÅ‚alnoÅ›ci Gospodarczej prowadzonej przez Ministra PrzedsiÄ™biorczoÅ›ci i Technologii pod adresem ul. Nawigatorów 79, 80-299 GdaÅ„sk, NIP:5882261112, REGON: 360646157, zwany dalej SprzedawcÄ…
2. Kontakt ze SprzedawcÄ… odbywa siÄ™ poprzez:
a. adres poczty elektronicznej: info@mojaplisa.pl;
b. pod numerem telefonu: +48 59 307 03 31 oraz +48 58 380 23 38.
3. Niniejszy Regulamin jest nieprzerwanie dostÄ™pny w witrynie internetowej mojaplisa.pl, w sposób umożliwiajÄ…cy jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treÅ›ci poprzez wydrukowanie lub zapisanie na noÅ›niku w każdej chwili.
4. Sprzedawca informuje, że korzystanie z usÅ‚ug Å›wiadczonych drogÄ… elektronicznÄ… może wiÄ…zać siÄ™ z zagrożeniem po stronie każdego użytkownika sieci Internet, polegajÄ…cym na możliwoÅ›ci wprowadzenia do systemu teleinformatycznego Klienta szkodliwego oprogramowania oraz pozyskania i modyfikacji jego danych przez osoby nieuprawnione. By uniknąć ryzyka wystÄ…pienia zagrożeÅ„ w/w Klient powinien stosować wÅ‚aÅ›ciwe Å›rodki techniczne, które zminimalizujÄ… ich wystÄ…pienie, a w szczególnoÅ›ci programy antywirusowe i zaporÄ™ sieciowÄ… typu firewall.
II. Definicje
Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
1. Dni robocze – sÄ… to dni od poniedziaÅ‚ku do piÄ…tku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;
2. Klient – osoba fizyczna, która posiada peÅ‚nÄ… zdolność do czynnoÅ›ci prawnych, osoba fizyczna prowadzÄ…ca dziaÅ‚alność gospodarczÄ…, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie bÄ™dÄ…cÄ… osobÄ… prawnÄ…, której przepisy szczególne przyznajÄ… zdolność prawnÄ…, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu Internetowego lub korzysta z innych UsÅ‚ug dostÄ™pnych w Sklepie Internetowym;
3. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);
4. Konto – przydzielona danemu Klientowi część Sklepu Internetowego, za pomocÄ… którego Klient może dokonywać okreÅ›lonych dziaÅ‚aÅ„ w ramach Sklepu Internetowego;
5. Konsument – Klient bÄ™dÄ…cy konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu cywilnego;
6. Przedsiębiorca - Klient będący przedsiębiorcą w rozumieniu art. 43[1] Kodeksu cywilnego;
7. Regulamin – niniejszy dokument;
8. Towar – produkt prezentowany w Sklepie Internetowym, którego opis jest dostÄ™pny przy każdym z prezentowanych produktów;
9. Umowa sprzedaży – Umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiÄ™dzy SprzedawcÄ… a Klientem;
10. UsÅ‚ugi – usÅ‚ugi Å›wiadczone przez SprzedawcÄ™ na rzecz Klientów drogÄ… elektronicznÄ… w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o Å›wiadczeniu usÅ‚ug drogÄ… elektronicznÄ… (Dz.U. nr 144, poz. 1204 ze zm.);
11. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, Nr 827);
12. Ustawa o Å›wiadczeniu usÅ‚ug drogÄ… elektronicznÄ… – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o Å›wiadczeniu usÅ‚ug drogÄ… elektronicznÄ… (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);
13. Zamówienie – oÅ›wiadczenie woli Klienta, zmierzajÄ…ce bezpoÅ›rednio do zawarcia Umowy sprzedaży, okreÅ›lajÄ…ce w szczególnoÅ›ci rodzaj i liczbÄ™ Towaru.
III. Zasady korzystania ze Sklepu Internetowego
1. Korzystanie ze Sklepu Internetowego jest możliwe pod warunkiem speÅ‚nienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient, nastÄ™pujÄ…cych minimalnych wymagaÅ„ technicznych:
a. komputer lub urządzenie mobilne z dostępem do Internetu,
b. dostęp do poczty elektronicznej,
c. przeglÄ…darka internetowa Internet Explorer w wersji 11 lub nowszej, Firefox w wersji 28.0 lub nowszej, Chrome w wersji 32 lub nowszej, Opera w wersji 12.17 lub nowszej, Safari w wersji 1.1. lub nowszej,
d. włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.
2. Korzystanie ze Sklepu Internetowego oznacza każdÄ… czynność Klienta, która prowadzi do zapoznania siÄ™ przez niego z treÅ›ciami zawartymi w Sklepie.
3. Klient zobowiÄ…zany jest w szczególnoÅ›ci do:
a. niedostarczania i nieprzekazywania treÅ›ci zabronionych przez przepisy prawa, np. treÅ›ci propagujÄ…cych przemoc, zniesÅ‚awiajÄ…cych lub naruszajÄ…cych dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,
IV. Usługi
1. Sprzedawca umożliwia za poÅ›rednictwem Sklepu Internetowego korzystanie z bezpÅ‚atnych UsÅ‚ug, które sÄ… Å›wiadczone przez SprzedawcÄ™ 24 godziny na dobÄ™, 7 dni w tygodniu.
2. UsÅ‚uga prowadzenia Konta w Sklepie Internetowym dostÄ™pna jest po dokonaniu rejestracji. Rejestracja nastÄ™puje poprzez wypeÅ‚nienie i zaakceptowanie formularza rejestracyjnego, udostÄ™pnianego na jednej ze stron Sklepu Internetowego. Umowa o Å›wiadczenie usÅ‚ugi polegajÄ…cej na prowadzeniu Konta w Sklepie Internetowym zawierana jest na czas nieoznaczony i ulega rozwiÄ…zaniu z chwilÄ… przesÅ‚ania przez Klienta żądania usuniÄ™cia Konta lub skorzystania z przycisku „UsuÅ„ Konto”.
3. Sprzedawca ma prawo do organizowania okazjonalnych konkursów i promocji, których warunki każdorazowo zostanÄ… podane na stronach internetowych Sklepu. Promocje w Sklepie Internetowym nie podlegajÄ… łączeniu, o ile Regulamin danej promocji nie stanowi inaczej.
4. W przypadku naruszenia przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu, Sprzedawca po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zaprzestania lub usunięcia naruszeń, z wyznaczeniem stosownego terminu, może rozwiązać umowę o świadczenie Usług z zachowaniem 14-dniowego terminu wypowiedzenia
V. Procedura zawarcia Umowy sprzedaży
1. Informacje o Towarach podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególnoÅ›ci ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowiÄ… zaproszenie do zawarcia Umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
2. Wszystkie Towary dostępne w Sklepie Internetowym są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
3. Warunkiem zÅ‚ożenia Zamówienia jest posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej.
4. W przypadku skÅ‚adania Zamówienia poprzez formularz Zamówienia dostÄ™pny na stronie internetowej Sklepu Internetowego, Zamówienie zostaje zÅ‚ożone Sprzedawcy przez Klienta w formie elektronicznej i stanowi ofertÄ™ zawarcia Umowy sprzedaży Towarów bÄ™dÄ…cych przedmiotem Zamówienia. Oferta zÅ‚ożona w postaci elektronicznej wiąże Klienta, jeżeli na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej Sprzedawca przeÅ›le potwierdzenie przyjÄ™cia do realizacji Zamówienia, które stanowi oÅ›wiadczenie Sprzedawcy o przyjÄ™ciu oferty Klienta i z chwilÄ… jej otrzymania przez Klienta zawarta zostaje Umowa sprzedaży.
5. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.
VI. Dostawa
1. Dostawa Towarów jest ograniczona do terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz jest realizowana na adres wskazany przez Klienta w trakcie skÅ‚adania Zamówienia.
2. Towary dostarczane są Klientowi za pośrednictwem firmy kurierskiej.
3. Sprzedawca na stronach internetowych Sklepu w opisie Towaru informuje Klienta o liczbie Dni roboczych potrzebnych do realizacji Zamówienia i jego dostawy, a także o wysokoÅ›ci opÅ‚at za dostawÄ™ Towaru.
4. Termin dostawy i realizacji Zamówienia liczony jest w Dniach roboczych zgodnie z pkt. VII ppkt. 2.
5. Sprzedawca, zgodnie z wolÄ… Klienta, dostarcza wraz z Towarem paragon albo fakturÄ™ VAT obejmujÄ…cÄ… dostarczane Towary.
6. Jeżeli dla Towarów objÄ™tych Zamówieniem przewidziano różny okres realizacji, dla caÅ‚ego Zamówienia obowiÄ…zuje okres najdÅ‚uższy spoÅ›ród przewidzianych.
VII. Ceny i metody płatności
1. Ceny Towarów podawane sÄ… w zÅ‚otych polskim i zawierajÄ… wszystkie skÅ‚adniki, w tym podatek VAT, cÅ‚a oraz inne opÅ‚aty.
2. Klient może wybrać następujące metody płatności:
a. przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczÄ™ta zostanie po przesÅ‚aniu Klientowi przez SprzedawcÄ™ potwierdzenia przyjÄ™cia Zamówienia, zaÅ› wysyÅ‚ka dokonana zostanie niezwÅ‚ocznie po wpÅ‚yniÄ™ciu Å›rodków na rachunek bankowy Sprzedawcy i skompletowaniu Zamówienia);
PKO
91 1020 4900 0000 8302 3195 1089
b. pÅ‚atność elektroniczna (w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczÄ™ta zostanie po przesÅ‚aniu Klientowi przez SprzedawcÄ™ potwierdzenia przyjÄ™cia Zamówienia oraz po otrzymaniu przez SprzedawcÄ™ informacji z systemu agenta rozliczeniowego o dokonaniu pÅ‚atnoÅ›ci przez Klienta, zaÅ› wysyÅ‚ka dokonana zostanie niezwÅ‚ocznie po skompletowaniu Zamówienia).
3. Sprzedawca na stronach internetowych Sklepu informuje Klienta o terminie w jakim jest on zobowiÄ…zany dokonać pÅ‚atnoÅ›ci za Zamówienie. W przypadku braku pÅ‚atnoÅ›ci przez Klienta w terminie, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Sprzedawca po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zapÅ‚aty z wyznaczeniem stosownego terminu może odstÄ…pić od Umowy na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego.
4. Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro.
5. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.
VIII. Uprawnienie do odstÄ…pienia od Umowy
1. Klient będący Konsumentem może odstąpić od Umowy bez podania przyczyny poprzez złożenie stosownego oświadczenia w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
2. Klient może sformuÅ‚ować oÅ›wiadczenie samodzielnie bÄ…dź skorzystać ze wzoru oÅ›wiadczenia o odstÄ…pieniu od Umowy, który stanowi Załącznik nr 1 do Regulaminu.
3. Termin 14-dniowy liczy siÄ™ od dnia, w którym nastÄ…piÅ‚o dostarczenie Towaru lub w przypadku Umowy o Å›wiadczenie UsÅ‚ug od dnia jej zawarcia.
4. Sprzedawca z chwilą otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy przez Konsumenta prześle na adres poczty elektronicznej Konsumenta potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
5. Prawo do odstąpienia od Umowy przez Konsumenta jest wyłączone m.in. w przypadku:
a. Å›wiadczenia usÅ‚ug, jeżeli Sprzedawca wykonaÅ‚ w peÅ‚ni usÅ‚ugÄ™ za wyraźnÄ… zgodÄ… Konsumenta, który zostaÅ‚ poinformowany przed rozpoczÄ™ciem Å›wiadczenia, że po speÅ‚nieniu Å›wiadczenia przez SprzedawcÄ™ utraci prawo odstÄ…pienia od Umowy;
b. Umowy, w której przedmiotem Å›wiadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany wedÅ‚ug specyfikacji Konsumenta lub sÅ‚użący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
c. Umowy, w której przedmiotem Å›wiadczenia sÄ… Produkty, które po dostarczeniu, ze wzglÄ™du na swój charakter, zostajÄ… nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
d. Umowy, w której Konsument wyraźnie żądaÅ‚, aby Sprzedawca do niego przyjechaÅ‚ w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca Å›wiadczy dodatkowo inne usÅ‚ugi niż te, których wykonania Konsument żądaÅ‚, lub dostarcza Towary inne niż części zamienne niezbÄ™dne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstÄ…pienia od Umowy przysÅ‚uguje Konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usÅ‚ug lub Towarów;
6. W przypadku odstÄ…pienia od Umowy zawartej na odlegÅ‚ość, Umowa jest uważana za niezawartÄ…. To, co strony Å›wiadczyÅ‚y, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana byÅ‚a konieczna w celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalnoÅ›ci Towaru. Zwrot powinien nastÄ…pić niezwÅ‚ocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony Towar należy zwrócić na adres Sprzedawcy.
7. Sprzedawca niezwÅ‚ocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oÅ›wiadczenia Konsumenta o odstÄ…pieniu od Umowy zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego pÅ‚atnoÅ›ci, w tym koszty dostarczenia Towaru. Sprzedawca dokonuje zwrotu pÅ‚atnoÅ›ci przy użyciu takiego samego sposobu zapÅ‚aty, jakiego użyÅ‚ Konsument, chyba, że Konsument wyrazi zgodÄ™ na inny sposób zwrotu, przy czym sposób ten nie bÄ™dzie siÄ™ wiÄ…zaÅ‚ dla Konsumenta z żadnym kosztem. Sprzedawca może wstrzymać siÄ™ ze zwrotem pÅ‚atnoÅ›ci otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesÅ‚ania, w zależnoÅ›ci od tego, które zdarzenie nastÄ…pi wczeÅ›niej, chyba że Sprzedawca zaproponowaÅ‚, że sam odbierze rzecz od Klienta.
8. Jeżeli Konsument wybraÅ‚ sposób dostarczenia Towaru inny niż najtaÅ„szy zwykÅ‚y sposób dostarczenia oferowany przez SprzedawcÄ™, Sprzedawca nie jest zobowiÄ…zany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
9. Klient ponosi tylko bezpośredni koszt zwrotu Towaru, chyba że Sprzedawca zgodził się ponieść ten koszt.
IX. Reklamacje dotyczÄ…ce Towarów z tytuÅ‚u rÄ™kojmi
1. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Towar bez wad.
2. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta bÄ™dÄ…cego Konsumentem z tytuÅ‚u rÄ™kojmi za wady na zasadach okreÅ›lonych w art. 556 – 576 Kodeksu Cywilnego. W stosunku do Klientów bÄ™dÄ…cych PrzedsiÄ™biorcami rÄ™kojmia zostaje wyłączona.
3. Reklamacje, wynikajÄ…ce z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres Fabelhaft MaÅ‚gorzata Zaremba ul. Nawigatorów 79, 80-299 GdaÅ„sk, na adres poczty elektronicznej: info@mojaplisa.pl , numer telefonu: +48 59 307 03 31 oraz +48 58 380 23 38.
4. Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesÅ‚ać lub dostarczyć reklamowany Towar, jeżeli jest to możliwe dołączajÄ…c do niego dowód zakupu. Towar należy dostarczyć lub przesÅ‚ać na adres wskazany w pkt. 3.
5. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.
6. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupeÅ‚nienia w niezbÄ™dnym zakresie niezwÅ‚ocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.
X. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
1. Klient może zgÅ‚aszać Sprzedawcy reklamacje w zwiÄ…zku z funkcjonowaniem Sklepu i korzystaniem z UsÅ‚ug. Reklamacje można zgÅ‚aszać pisemnie na adres: Fabelhaft MaÅ‚gorzata Zaremba ul. Nawigatorów 79, 80-299 GdaÅ„sk, numer telefonu: +48 59 307 03 31 oraz +48 58 380 23 38, e-mail:info@mojaplisa.pl.
2. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i opis zaistniałego problemu.
3. Sprzedawca zobowiÄ…zuje siÄ™ do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie byÅ‚o możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupeÅ‚nienia w niezbÄ™dnym zakresie w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.
XI. Gwarancje
1. Towary mogą posiadać gwarancję producenta.
2. W wypadku Towarów objÄ™tych gwarancjÄ…, informacja dotyczÄ…ca istnienia i treÅ›ci gwarancji oraz czasu na jaki zostaÅ‚a udzielona jest każdorazowo prezentowana w opisie Towaru na stronach internetowych Sklepu.
XII. Pozasądowe sposoby rozstrzygania reklamacji i dochodzenia roszczeń
1. Klient bÄ™dÄ…cy Konsumentem posiada m.in. nastÄ™pujÄ…ce możliwoÅ›ci skorzystania z pozasÄ…dowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeÅ„:
a. jest uprawniony do zwrócenia siÄ™ do staÅ‚ego polubownego sÄ…du konsumenckiego dziaÅ‚ajÄ…cego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygniÄ™cie sporu wynikÅ‚ego z zawartej Umowy sprzedaży;
XIII. Ochrona danych osobowych
Podane przez Klientów dane osobowe Sprzedawca zbiera i przetwarza zgodnie z obowiÄ…zujÄ…cymi przepisami prawa oraz zgodnie z PolitykÄ… PrywatnoÅ›ci, która stanowi Załącznik do Regulaminu.
XIV. Postanowienia końcowe
1. Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w tym majÄ…tkowe prawa autorskie, prawa wÅ‚asnoÅ›ci intelektualnej do jego nazwy, domeny internetowej, strony internetowej Sklepu Internetowego, a także do formularzy, logotypów należą do Sprzedawcy, a korzystanie z nich może nastÄ™pować wyłącznie w sposób okreÅ›lony i zgodny z Regulaminem.
2. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstaÅ‚ych pomiÄ™dzy SprzedawcÄ… a Klientem, który jest Konsumentem, zostaje poddane sÄ…dom wÅ‚aÅ›ciwym zgodnie z postanowieniami wÅ‚aÅ›ciwych przepisów Kodeksu postÄ™powania cywilnego.
3. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstaÅ‚ych pomiÄ™dzy SprzedawcÄ… a Klientem, który jest PrzedsiÄ™biorcÄ… zostaje poddane sÄ…dowi wÅ‚aÅ›ciwemu ze wzglÄ™du na siedzibÄ™ Sprzedawcy.
4. Zawarte w niniejszym Regulaminie zapisy dotyczÄ…ce Konsumenta, w przedmiocie odstÄ…pienia od umowy oraz reklamacji, stosuje siÄ™ do osoby fizycznej zawierajÄ…cej umowÄ™ bezpoÅ›rednio zwiÄ…zanÄ… z jej dziaÅ‚alnoÅ›ciÄ… gospodarczÄ…, gdy z treÅ›ci tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikajÄ…cego w szczególnoÅ›ci z przedmiotu wykonywanej przez niÄ… dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej, udostÄ™pnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o DziaÅ‚alnoÅ›ci Gospodarczej. Nie stosuje siÄ™ zapisów o pozasÄ…dowych sposobach rozstrzygania reklamacji i dochodzenia roszczeÅ„.
5. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, przepisy Ustawy o prawach Konsumenta oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
6. O wszelkich zmianach niniejszego Regulaminu każdy Klient zostanie poinformowany poprzez informacje na stronie gÅ‚ównej Sklepu Internetowego zawierajÄ…cej zestawienie zmian i termin ich wejÅ›cia w życie. Klienci posiadajÄ…cy Konto zostanÄ… dodatkowo poinformowani o zmianach wraz z ich zestawieniem na wskazany przez nich adres poczty elektronicznej. Termin wejÅ›cia w życie zmian nie bÄ™dzie krótszy niż 14 dni od dnia ich ogÅ‚oszenia. W razie, gdy Klient posiadajÄ…cy Konto Klienta, nie akceptuje nowej treÅ›ci Regulaminu obowiÄ…zany jest zawiadomić o tym fakcie SprzedawcÄ™ w ciÄ…gu 14 dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu. Zawiadomienie Sprzedawcy o braku akceptacji nowej treÅ›ci Regulaminu skutkuje rozwiÄ…zaniem Umowy.
Do pobrania Regulamin Sklepu Internetowego